Gästinlägg deluxe

Sitter här i Elins säng medan hon fått ett tokryck att måla massa prylar med hobbeyfärg. Lite trött, vi har verkligen tokshoppat idag. Hade gått och stört mig på att både gardiner och lampa i köket hemma hos mig var asfula. När så pappa toppade det hela idag med att sätta upp en julstjärna i koppar så blev det helt enkelt för mycket. Hur som helst tänkte jag göra något fint av det och sätta upp alla nya grejer jag köpt idag medans mina kära föräldrar sover, kommer bli en trevlig överraskning imorn bitti. Seriöst, kan man ha en bättre son? Tänkte nog ta lite för-och-efterbilder och lägga upp på min blogg. Och jag vet, det är inte riktigt jag att göra sånt, men ibland får mina läsare stå ut med sånt.

Palsternackachips är skitäckligt.

//Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0