Måndag

Hej alla glada människor!

Sitter här i skolan och äter lunch tillsammans med Elina. Uppdateringen i bloggen har det varit lite sisådär med. Jag har varit alldeles för trött för att sätta mig ner framför datorn för att blogga.

I helgen har jag gjort klart alla mina läxor för den kommande veckan, städat mitt rum, varit i kyrkan, firat min kusin, golfat m.m. Känner att jag varit ambitiös.


Följde med killarna ut till Rotebro för att de ville slå några hinkar.


Somliga slog några bollar i strumplästen


 Andra i klänning och gladiatorskor.




Kommentarer
Postat av: melinda

Ahaaa nu fatta jag den kommentaren, hahaha! Aa men va kan man säga? Bra stil helt enkelt ;)

2009-09-01 @ 20:48:32
URL: http://melindadelange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0