10 augusti

God morgon!
Jag tänkte blogga igår och berätta lite om dagen, men internet krånglade på min dator.
På jobbet var/är det hur mycket saker som helst att göra, nu när alla kommit tillbaka från semsetern. Listorna med sminkmärken ska uppdateras, produkter ska läsas på om och sorteras in, smycken som ska lånas, kläder ska hängas upp... Sen mitt i allting är Stockholms fashion week. Igår gick vi igenom schemat för vecka och det kommer bli en del visningar. :) Allt som är överstryket med grönt ska vi gå på. Det lilla som är rosa, gick vi på igår. Det var bara en liten mingelfest för Presskontakterna (Sveriges första företag som lånade ut kläder till pressen för plåtningar) som har funnits i 20 år.


Schemat

Igår hade vi även lite gäster hemma. Det var våra före detta grannar Anders och Sara samt Gustav och Mikael.


Anders, vår gamla granne som numera bor i Spaninen, och papa


Anders, Pappa, Gustav, Sara (Anders dotter som inte bor i Spanien), Hanna, Mamma och Jag
Sen är kortet taget av Mikael...

Nu ska jag äta frukost och sen bege mig till jobbet. Ska även på vägen in hämta ett paket, returnera lite saker. Vid 15 ska vi kolla på en kollektion av Spirit of Maya.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0