Jobba, jobba

Hellluuu i stugan!
Hoppas allt är bra med er! Själv sitter jag här på studion och snurvlar. Undrar om det är någon slags förkyldning jag åkt på eller en sen pollenallergi? Idag har jag varit runt på lite presskontor och lånat lite kläder till torsdagens fotografering och lunchat med fina Johanna, och snart så ska jag till Cinderellabåten för att fixa lite i VÅGAs monter. (om det är någon som undrar vad jag gjort idag) Sen blir det raka vägen tillbaka till studion för att försöka bli klar med vissa saker. Målet är att bli klar med de första 2 numrerna till FRIDA + lite annat smått innan jag åker till Tyskland.
Ha en fortsatt underbar dag allesammans!
Looove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0