Ännu en natt

Har Carolas "Ännu en dag" på huvudet... men sjunger för mig själv "ännu en natt...". Ännu en natt med plugg. Tack gode Gud att det är sista natten nu. Håll ut ELIN!! Tentan ska vara inne imorgon kl 12. Längtar så oroligt mycket till kl 12.01! Men innan det vet jag vad som väntar mig... domedagen är här(!) Jag har en lång natt och väldigt tidig morgon med plugg. Åh såå kul. Nu ska jag sitta effektivt i 1,5 timme, sen måste jag sova. Ska upp senast kl 6 imorognbitti för att hinna med allting som ska göras. Jag måste nämligen till jobbet en sväng innan jag åker vidare till biblioteket för att göra klart det sista.
Dags att plugga in hörlurarna och sätta på lite house.
God natt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0