En sömnlös fröken Freiman

Jajamensan. Här ligger jag minsann i min prinsessäng, helt klarvaken och funderar om John Blund glömt bort mig. Jag som aldrig haft något problem med att somna... vad är nu detta?
Om det är någon som undrar vad jag gjort denna långfredag kommer svaret här:
- Fikat/firat med fina vänner på Grand Hotel
- Hälsat på hemma hos familjen
- Ätit godis (kunde inte låta bli fast det inte var lördag)
- Varit på Hillsongs unplugged konsert i Clara kyrka
- Svängde förbi en snabbis på kyrkans café
- Avslutade dagen med en trevlig middag på Jensen med några vänner
Jaja nog om det... Funderar på att sätta mig vid matbordet och sitta lite med bokföringen. Känner mig nästan lite inspirerad till att göra det, men då bara för att få se soluppgången Solupp och -nedgångar är typ det bästa jag vet här i livet. Men man kanske ska försöka sova lite ändå?
Innan jag går och lägger mig nu, vill jag bara säga godmorgon och att ni måste kolla in detta.
Loooove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0