23:12

Hallå i stugan!
Hoppas allt är bra med er! Själv är det kanon förutom att jag känner hur kaffet bränner i magen. Ska inte dricka kaffe så här sent och absolut inte på tom mage. Att jag aldrig lär mig.
Om det någon som undrar sitter jag och jobbar... men jag tänker byta ut jobbet mot lite plugg nu. Har kvällskurs imorgon och jag har inte hunnit läsa alla sidor än. Blir en lång natt. Imorgon börjar den fantastiskt roliga men samtidigt jobbigt intensiva pressveckan. Jag kommer att få springa mellan de olika presskontoren imorgon för att hinna med att se allt innan jag ska befinna mig på SU.
Rasten är över, nu ska jag sätta på mig glasögonen och tokläsa.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0