Ledig

God morgon allesammans!
Här sitter jag i sängen och försöker tänka ut var jag göra denna lediga lördag. Det var väldigt längesen nu som jag var ledig en hel helg,  så längesen att jag vet inte riktigt vad man gör på lördagar... :P Jag har så mycket som jag skulle vilja göra... gå runt djurgården, äta brunch, fika på något mysigt café, gå på Skansen, gå på afternoon tea på Lady Hamilton Hotel, secondhandshoppa. Frågan är bara vart man ska börja, och med vem? Eller så kanske jag ska stanna hemma och göra saker som jag verkligen behöver göra, som att plugga och tvätta. Någon som har ett förslag?
Loove

Kommentarer
Postat av: Simon H

Ut med dig =)!

2011-10-03 @ 18:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0