Tidag

God morgon!
Här sitter jag ännu en tidig morgon på studion. Idag har jag en fullspäckad dag framför mig. Om ett litet tag ska jag till kyrkan för att möta upp finaste Sofia för att gemensamt åka till SVT:s rekvisita och kostymförråd. Vi ska hyra in lite grejer till julkonserten. :) Sen blir det en korit på en pressvisning för sen måste jag skynda mig till studion för att göra klart ett jobb...som egentligen skulle lämnas igår.

Ikväll blir det föreläsning på SU och genrep inför julkonserten.

Nu måste jag hinna jobba lite innan jag ska sticka iväg.

Ha en undebrar dag allesammans!

Looove



Här är lite bilder från förra året:


Gud morgon!
Ännu en tidig dag på studion. Idag har jag en fullspäckad dag framför mig. Om ett litet tag ska jag till kyrkan för att möta upp finaste Sofia för att gemensamt åka till SVT:s rekvisita och kostymförråd. Sen bär det snabbt av till en pressvisning och sen måste jag skynda mig till studion för att göra klart ett jobb. Ikväll blir det föreläsning på SU och genrep inför julkonserten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0