Tisdag

God morgon allesammans! Hoppas ni har sovit gott! Själv har jag sovit riktigt bra :) Jag tog även välbehövd sovmorgon. Min syster gick upp vid kl 6, jag hade tänkt att hålla henne sällskap, men det blev inte så... stackarn. Jag sov vidare tills nu (kl 9).
Om en timme börjar jobbet, som idag är att: springa på stan och plocka kläder till torsdagens plåtning. :) Jag älskar mitt jobb! Vanligtvis brukar jag sitta på tåget den här tiden in till stan, men eftersom jag nu bor bara några gator bort från presskontoren räcker det med att jag går hemifrån kl 9.55. Det är helt underbart!
Sen efter lite ärenden på stan bär det av till skolan för ett seminarium, därefter blir det pressvisning för Molton Brown och sen blir det fäktning. Vilken skön tisdag. :)
Ha en underbar dag!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0