Nyår

Gott nytt år och god fortsättning!!!
Hoppas ni har haft en underbar nyårsafton och -dag! :) Själv har jag haft det kanon! Festen i kyrkan var väldigt rolig, skrattade så jag har lite träningsvärk idag. Skulle ta en evighet om jag skulle berätta vad vi gjorde, men jag kan säga att de visade en massa bilder på olika personer i kyrkan, och visade en fruktansvärt ful bild på mig och Mikael. Haha, jag har nog aldrig sett något fulare. Jag ska försöka få tag i den så jag kan visa er. :)
Här är lite bilder från kvällen. Min mobil dog tyvärr under kvällens gång så jag hann inte ta så många bilder. Jag hann inte ens få en bild på mig och Mikael... eller på Mikaels snygga outfit (speciellt skorna). Får hoppas att någon annan fotode de. :)










Kommentarer
Postat av: Hannah

Kolla in världens puckelrygg! HAHA (näst sista bilden)

2011-01-03 @ 10:53:15
Postat av: Elin

Hahaha! Quasimodo! :P <3

2011-01-03 @ 12:58:33
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0