Snyggast på festen

Jag är helt förälskad i den här klänningen från Lanvin. Problemet är bara det att jag varken har pengarna eller någon tillställning att gå på. Någon som ska på bankett och lust att ha mig som bordsdam? Jag är sjukt trevlig om jag får säga det själv, och lovar att vara snyggast på festen.... Någon? ;)
Tänk er den här klänningen, de här accessoarerna, hollywoodlockar, solbränd, fransk manikyr, ljus ögonmakeup med långa ögonfransar och kanske ett par rosa läppar.... Jag kommer verkligen gå hem.

Klänning- Lanvin
Örhängen - Erickson Beamon
Ring - Efva Attling
Skor- Christian Louboutin
Kuvertväska - Gucci
Armband - Philippe Audibert

Kommentarer
Postat av: sanna

Du skulle lätt vara den snyggaste, helt klart! Ja jag ska tyvärr inte på något som de ser ut nu.. men annars så ;)

2011-02-22 @ 18:47:09
URL: http://sannaaminaord.blogspot.com
Postat av: Elina

Du är alltid snyggast Elin! Är allt bra? Jag har haft fullt upp, och nu har jag åkt på världens förkylning så det är därför jag inte har hört av mig :(



Kramar!

2011-02-24 @ 17:34:05
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0