Brasafton

Hellooooooo!!
Nu är jag äntligen hemma. Det blev en otroligt lång dag idag. Den började med frukost med min kära far på ett café, fortsatte med jobb och träning och jobb igen och slutade med en brasafton hemma hos mormor och morfar. Vi åt varmamackor och fikade framför brasan. :)
Nu ska jag lägga mig i min otroligt sköna säng och sova som en prinsessa. Imorgon blir det en heldag på universitetet och biblioteket.
God natt alla underbara människor! Sov så gott!

På brasaftonen var även min älskade storasyster och systerson med <3




Kommentarer
Postat av: Elina

SV: Ja det hoppas jag med, jättetråkigt att vara sjuk.. Jag åker till London torsdag-söndag nästa vecka men om jag har tid över på tisdagen eller onsdagen så hör jag av mig! :D

2011-02-24 @ 21:45:10
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0