Annorlunda dag

Mina dagar är verkligen aldrig den andra lik. Jag älskar mitt liv! :) Imorse skrev jag ju hur min dag skulle se ut... men det blev ju inte alls som jag tänkt utan mycket, mycket bättre! Eller jo, min förmiddag blev som planerat med bibelskolan och lunchen, men sen efter lunchen med tjejerna så åkte jag inte alls till jobbet eller tränade. Utan istället gick jag på stan med Paula, Rubbe och deras underbara son Adam. Vi kollade i lite butiker och fikade innan de skulle iväg på inköp... och vet ni vad...?! Jag fick följa med på inköpet!!! :) Åh ni anar inte hur mycket jag längtar tills kläderna vi kollade på kommer ut i deras butik. Det var så mycket fint! Vill ha allting redan nu! Synd bara att kläderna inte kommer att komma i butiken förrän till hösten.
Love


Paula, Adam, Anna och Elin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0