Efterarbete

God morgon!
Nu är jag tillbaka på jobbet efter en dag med tentaplugg och tenta. Jag hoppas verkligen att det gick bra... Det kändes rätt okej iaf... fast man vet ju aldig :)
Igår hade vi en modeplåtningen med en massa barn. Tyvärr kunde jag inte vara med pga tentan med jag tror det gick kanon... men nu ska jag sätta igång med allt efterarbete. Texten ska skrivas och kläderna + leksakerna returneras. Lika bra att sätta igång eftersom jag jobbar bara till 14 idag. Jag har nämligen en peer-review idag då vi ska gå igenom våra filmanalyser. Sen ska jag äntligen gå och träna och senare ikväll har jag ett möte ang. kyrkans julkonsert! :)
Ha en fantasisk dag allesammans!


Så här set det rätt ofta ut efter en plåtning...




Så söta skor från Bobux


Mitt skrivbord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0