Gårdagen

God morgon!
Här sitter jag i skolan och väntar på att första lektionen ska börjar. Fick precis veta att jag kommer få MVG i apun. :) Härligt!

Det blev inte så mycket bloggande igår, inget alls faktiskt. Försökte blogga från mobilen men det fungerade inte.
Jag hade en riktigt skön söndag. Jag var på gudstjänst, åt lunch med ett helt gäng från kyrkan, gick på ledarskolan och sen satt jag och Elli på en uteservering och pratade i någon timme.
Kände hur jag en gångs skull kunde koppla av...

Här är lite bilder från igår


Rut och Josef


Mattias och Oskar


Yosef och Martin


Oskar, Elli och jag

Jag kopplade av så mycket att jag glömde att jag skulle sitta på msn och prata med mina klasskompisar om ett arbete i skolan som vi ska presentera... Förlåt Elina och Martin.


Kommentarer
Postat av: Elina

no problems, löste sig ändå ;)

hehe, för övrigt är det martin som är i vår grupp, inte marcus :P

2010-05-03 @ 20:41:22
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad skönt att höra. :)

Hahahha oj,ooj oj.... Ja, du förstår... jag har tagit det så långt i helgen att jag glömmer bort personers namn :P

2010-05-03 @ 22:18:51
URL: http://elinfreiman.blogg.se/
Postat av: Elizabeth Stuardo

HAHAHAH vilka bilder!!!!! De blev ju bra!!!

2010-05-04 @ 13:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0