Juni 2009

Idag är det första juni. Här är en tillbakablick på lite saker som jag gjorde i juni förra året. Undrar vad som kommer att hända detta år...

Min kusin hade möhippa

Jag hjälpte till med att göra modeplåtningar

Min underbara Hannah tog studenten :)


Jag var på en hel del maskerader

Lina tog studenten!

Elin fyllde 24 år

Jag var på några pressvisningar

Mamma satt i flera nätter och sydde på klänningen jag skulle ha på mig på min kusin Annas bröllop. Min mamma är så gullig! :)

Jag dekorerade på Anna och Alex bröllop

Anna och Alex gifte sig!

Jag fick rycka in som fotograf (det är jag som står bakom brudparet)

Mikael och jag på bröllopet

Gjorde om Mikaels balkong


Hade en plåtning med Lotta Engberg

Gick på bland annat Dagmars och Säbys modevisningar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0