En afrikans hövdningstav

God morgon, god morgon!
Vilken underbar morgon! Solen skiner och fåglarna kvittrar.
Idag blir det att städa, tvätta och plugga för min del... och kanske, kanske en liten shoppingtur. Vi får se....

Igår när jag kom hem efter en middag på "Lilla Japan" med Jessica och Angelica från jobbet, som för övrigt har riktigt god mat, låg denna pärlbeströdda stav på min säng. Det är en gammal hövdningstav som jag fått till mitt slutprojekt i designen av ett missionärsbarn. Hon fick den av sin pappa som i sin tur fått den av en hövdning. Det var väldigt snällt av henne att ge den till mig.
Vilket otroligt handarbete! Visst är den cool!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0