Pubertal?

Jag har städat mitt rum, dammsugat, bäddat sängen... Rubbet. Känner mig duktig. Äntligen är det fint. Undrar hur många dagar det tar innan jag m,åste städa om rummet? Förhoppningsvis klarar jag av att ha det fint ett tag, någon vecka i alla fall.

Nu ska jag stänga in mig på mitt rum, lägga mig i sängen och läsa en bok. Alla som är hemma mobbar mig för min röst. Mamma skrattar bara när jag försöker prata. Rösten går upp och ner hela tiden. Jag låter seriöst som en kille som kommit in i målbrottet. Ungefär så här:


 


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahahaha "amen du ra" ;) Jag sa ju till dig att bli frisk! ajaj!

2009-09-28 @ 14:41:22
URL: http://inopportun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0