franskaprov

God morgon alla människor!

Här sitter jag alldels själv i skolan. Klockan är i skrivande stund 8 och vi ska ha orientering kl 10. Jag kan beta att runt 7 av 80 elever kommer eftersom vi är lediga idag... Eller lediga och lediga, orienteringen är säkert obligatorisk för att vi ska ha någonting att göra i skolan eftersom vi inte slutar förrän på fredag, men alla kurser slutade förra veckan. Så vem åker in till skolan en "ledig" och regning dag för att ha orientering? Ingen... typ. Själv sitter jag här, inte för att delta i orienteringen som börjar om 2 timmar eftersom jag är sjuk, utan för att göra slutprovet i franska steg 2... men tydligen ska jag göra provet imorgon(!). Provet blev framflyttat igår och jag som inte har något internet. Vad roligt...

Bilder från gårdagen:


Gina Tricots höst...


De hade jättefina koftor


Gick för bli kaffemästaren Josef på Espressino, götgatan 11


La Redoutes pressvisning på Opera Källaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0