Ledig!

God morgon!
Idag har jag tagit ledigt från allt och jag är dessutom ensam hemma! Så otroligt skönt :) Det är är typ första gången jag inte har något inplanerat på månader... och då skämtar jag inte. Varenda dag och helg har varit uppbokad från februari. Nu har jag ingen skola, inget jobb (i alla fall idag, jobbar imorgon). Jag har inget uppbokat. Eller jag skulle egentligen ha söndagsskola idag, men eftersom det var bröllop igår och visste att det skulle bli sent, frågade jag vackra Victoria om hon skulle hoppa in istället för mig... och eftersom hon sa ja, är det tack vare henne jag är ledig :). Tack underbara Victoria! Du är en ängel! <3 



Sitter i köket och njuter av en härlig kopp te i mina slapp-/myskläder: en stor sticka kofta, ett slappt stort linne, leggings och ett par stickade knästumpor. Jag är grå från topp till tå. Ska tända ljus lägga mig under täcket och läsa en bra bok. Pricken över i:t regnar det. Det kan inte bli mycket bättre.



Kommentarer
Postat av: Victoria

Du missade glassen ;) Självklart ställer jag upp för underbara Elin <3



Ha en skön dag!

2009-06-14 @ 17:07:51
URL: http://vickywoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0