Julklapp

Hallå bloggen!
Var på jobbet idag och jag kan inte säga någonting annat än att jag älskar mitt jobb :) Jag fick med mig en showergel, en ansiktsmask, lösögonfransar, en mössa, en kokbok och lite tidningar. Sen fick jag även ett bäddset och en valfri parfym i julklapp av hon jag jobbar för. Så gulligt av henne!  Jag har som sagt nog världens bästa jobb/praktikplats! Fast bakom allting ligger det mycket jobb... får berätta baksidan av stylistjobbet någon gång.
Nu ska jag sova. Ska till jobbet imorgon med.
God natt!
Love





Köpte även lite kläder från HM.

Kommentarer
Postat av: ...

Vart Köpte du Örhängen fiina

2009-12-30 @ 13:30:41
Postat av: Elin

Sv: Det är en massa armband bara från HM

2009-12-30 @ 14:43:57
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0