Dagens schema

God afton!

Äntligen fungerar internet som det ska, eller nästan som det ska... Det går jättelångsamt och bilder går inte att lägga upp... Så det får bli någon annan gång.

Idag har det varit en lång dag på jobbet...
09.00 Gold diggers pressvisning med frukost på NK. När vi skulle gå fick vi även ett var sitt armband.   
09.30 Skomärket kavat (ni vet barnskorna...?) visade upp sin nya kollektion.
10.00 Favoptics pressvisning med frukost var på Grand Hotell. Fick ett par pilot glasögon, värdecheck på ett par glasögon och lite nötter.
11.00 Var vi tillbaka på jobbet och började förbereda allt inför fotograferingen...
15.00 Modellen och sminkösen kommer till Studion
16.00 Var vi på Kungliga Borgen, ett fantastiskt vackert ställe på gärdet, och plåtade underkläder för Hemmets Veckotidning.
18.30 Var vi tillbaka på jobbet
19.00 Slutade jag. Mikael och Gustav kom förbi jobbet och plockade upp mig..Egentligen skulle jag på en modevisning 19.30, men eftersom killarna kom fick jag skippa det.

Nu är det läggdags. Skulle lagt mig för många timmar sen...
God natt och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0