2009-08-14

God afton!
Idag har dagen rullar på som vanligt. Hade en trevlig frukost med Hannah på Wanyes därefter blev det en halvtimmesjobb på studion, sen assisterade jag Angelica när hon skulle fotografera för ett företag. Tanken var att vi skulle vara klara 15.30, så jag kunde gå på visningen som började 16.00, men vi blev inte klara med jobbet förrän 17.00. Visningen var därför att glömma. Efter en lagomlång dag gick jag och Mikael på café fotöljen. Det blev en riktigt god kladdkaka och en latte. Sen hämtade vi upp Gustav och Mikaels gitarr i kyrkan, och åkte hem till mig.

Älskar dig

Nu har de precis gått och det är dags för mig att packa klart. Åker nämligen ner till Nyköping imorgonkväll. Sen ska jag äntligen krypa ner i min sköna säng efter ännu en innehållsrik dag.
God natt allesammans! Kanske hörs imorgon, annars blir det nog på måndag när jag kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0