Mio



Imorse var det frukost på Waynes/Mio på Sveavägen 20. Mio berättade att de ska börja med 2 kataloger/per år istället för en. Det kommer vara en höst- och en vårkatalog. Sen var det även en kvinna som hade en föreläsning om inredningstrenderna som kommer. Efter ha suttit och lyssnat på höstens/framtidens trender i kanske 40 minuter längtar jag till 2 saker. Ett: Jag längtar till hösten. Jag älskar när man kan ha på sig mysiga kofta, sockor, ligga i sängen under duntäcket med en bra bok och en varm choklad med vispgrädde, tända massa ljus och att ta en långpromenad i det lite kyligare vädret med en take-away-latte. Två: Jag längtar till att göra om mitt rum. Jag vill måla om, göra om. Det är dags för att byta färg på väggarna och byta säng. Och jag tänkte trendmässigt helt rätt med att göra mitt sovrum mer åt det romantiska hållet.



Kommentarer
Postat av: Frejman

Tack för att du kom och åt korv!!!

Kram kram

Faster

2009-08-13 @ 21:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0