Modell

Denna dag har verkligen varit en innehållsrik dag. Det har varit jobb, lärkarbesök, picknick och kyrkan.
Idag på jobbet skulle 2 badrum plåtas. tyvärr hann jag bara hjäpa till med ett eftersom jag skulle till Karolinska sjukhuset. Men ett badrum är ju bättre än inget... Fick även agera "modell". Satt och läste en bok i en fotölj iklädd en handduk. Så håll ögonen öppna så kanske ni ser mig i tidningen om någon vecka. 

  
Innan

Förvandlingen pågår... Resultatet får ni se om någon vecka.

När bilden på mig var tagen, var jag tvungen att snabbt byta om och skynda mig iväg till Karonliska. Jag hade nämligen en tid 13.25 på ljusklinken för mitt födelsemärke på baksidan av vänster överarm. Efter ha suttit 30 minuter i korridoren som skulle likna ett väntrum fick jag äntligen komma in till läkaren. Mitt födelsemärke kommer troligtvis tas bort med laser och det "fluffiga" på armen (som Ella skrev i sitt inlägg om min arm) kanske kommer fettsugas. Men innan någonting görs, måste jag först prata med en plastikkirurg. Så vi får se när och om allt detta kommer ske, men jag lovar att hålla er uppdaterade.
Efter 1 timme och 30 minuter på sjukhuset hämtade Mikael upp mig för att vi skulle ha picknick.

    
Hade ingen p-skiva så vi fick skriva en lapp...


Mikael hade ordnat med tunnbrödrulle med rostbiff, sallad och någon färskost, äppelmust och sist men inte minst hallonsorbet till efterrätt.


Min fina Mikael

Efter en mysig picknick tog jag tåget från Bergshamra in till kyrkan för att gå på ett möte. Och nu är jag äntligen hemma efter en lång, väldigt lång dag. Antar att jag kommer somna så fort jag lägger mig.





Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Mysigt det verkar. Eller det var mysigt, jag var där. Men hade jag inte varit det, hade man velat vara med. Eller ja, för vi är ihop. Men ändå. Det är för sent. Snygg är du med. Ska bli kul att se det i tidningen. Puss

2009-08-26 @ 00:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0