Lycklig

Good morning sunshines! Hoppas ni sovit gott. Själv har jag sovit underbart bra, trots att jag vaknade ex antal gånger under nattens gång. Vad skönt det var och sova. Det här behövdes verkligen. Första gången på länge som jag har känt mig så här utvilad...  Är helt överlycklig. Det kan inte bli mycket bättre än det här. Livet är underbart, jag är utvilad, solen skiner. Känner mig som nykär, förälskad.



Nu ska jag hoppa in i duschen och sen beger jag mig in till stan. Ska försöka hitta en speciel klänning som jag vill ha. Har redan kollat i 4 H&M, men ingen har den i min storlek. Önska mig lycka till. Sen ska Mikael hjälpa mig med matten. Tack gode Gud att man har en pojkvän som är otroligt duktig på matte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0