1-årsdagen

God morgon alla läsare!
Igår firade jag och Mikael ett år. Kan knappt fatta att det har gått ett helt år sen vi blev tillsammans. Det har verkligen gått fort.
Jag tänkte inte skriva om hela våran dag utan lite bilder får göra det istället. Det går fortare för mig att komma ut i solen samtidigt som läsningen blir nog lite roligare för er...



Vi åt brunch på Djurgårdsbrunn.
Vackert väder, fin utsikt och riktigt god mat - Det kunde nog inte bli mycket bättre.


Min fina Mikael


Fick ett par silverörhängen


och en medaljong




Pronemerade längs prins bertils väg...


Jag älskar dig


Eftersom vår första date var på Tom Tits tänkte Mikael att vi skulle göra något likande... så vi gick på naturhistoriska riksmuseet och cosmonova, och såg seamonster 3D.
Sen åkte vi hem till Mikael med en hyrfilm och pizza.



Kommentarer
Postat av: Victoria

Vad mysigt det later :) Ni ar sa fina tillsammans!



Kram!

2009-08-12 @ 23:10:31
URL: http://vickywoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0