6.30

God morgon min härliga läsare!
Hoppas ni har sovit gott, för det har jag. Känner mig faktiskt utvilad trots jag bara sovit drygt 6 timmar. Fick en riktig glad överraskning när jag vaknade imorse och kollade min statitsk. Jag har redan haft 6 besökare nu på morgonen... eller efter 12. Antingen är min läsare väldigt, väldigt morgonpigga eller rikitga nattugglor. Men vem ni än är, är ni riktigt välkommna till min blogg! Hoppas ni stannar ;). Kan berätta att ni gjorde min morgon i vilket fall som helst.

Nu sitter jag i köket med pappas mac och väntar på att toaletten ska bli ledig. Här hemma gäller det att gå upp tidigt för att få en chans att hinna duscha eller att man har riktigt mycket tur... I detta fall får jag som sagt vänta... Under min väntan kan jag ju berätta om min fullspäckade dag jag har framför mig.

Dagens planenring:

06.00 vakna(ade jag)
8.28 går min buss som jag måste ta för att komma i tid till min praktik. Måste åka 30 min tidigare idag för jag måte förbi posten och hämta ett paket.
9.30-13.30 jobba, jobba, jobba
13.30 Tänkte jag gå från jobbet... om jag får dvs. ska hinna träffa min söta Nicole och prova ett par skor och äta lunch. Sen måster jag skynda mig så jag hinner till min cell.
15.15 är jag på min gamla skola och har cell med tjejerna i klass 5. (cell är en liten grupp med underbara människor som träffas en gång i vecka för att läsa lite i bibeln och fika... så när jag skriver cell, så menar jag alltså ingen fängelsecell. ;))
17.00 Övning i kyrkan. Jag ska köra (sjunga bakom, inte köra bil) åt Sanna som ska sjunga den 8 maj på Musikcafét i kyrkan.
19.00 Fika med Mikael... om allt går som vi hade tänkt.

Det var lite kort om min dag.

Yes, toaletten är ledig! Gäller att passa på nu innan någon hinner före mig. Vi ses!

Love 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vad kul! Nu har jag en till blogg att läsa. :)



Kram!



Fett snygg header btw.

2009-04-20 @ 18:18:32
URL: http://vickywoo.blogspot.com
Postat av: Nicole

kul att du kom! Var på tiden, du ska ju alltid vara så upptagen annars :P <3

2009-04-20 @ 20:17:09
URL: http://bielak.blogg.se/
Postat av: Nicole

kul att du kom! Var på tiden, du ska ju alltid vara så upptagen annars :P <3

2009-04-20 @ 20:17:25
URL: http://bielak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0