Täppt i näsan

Hej allihopa!
Här sitter jag i min säng och är extremt förkyld. Undrar om det berodde på att jag badade i förrgår...? Försöker kurera mig så gott det går med Kan jang och en massa frukt. Men annars.... annars är det väldigt bra med mig. Jag har haft en väldigt trevlig dag. :) Den började med att far min överraskade mig med frukost från Vallhallabageriet, fortsatte med ytterligare en frukost hemma hos Hannah, lite shopping i Sickla och jobb i jeansbutiken.
Nu ska jag sova så att jag blir frisk tills imorgon, då blir det nämligen jobb i butiken och sen kräftskiva hemma hos Stefanie. :)
God natt allemsammans!
Love
Jag och min fina storebror för ett par dagar sen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0