Någon?

Hallå, hallå.
Det har inte blivit så mycket skrivande i bloggen idag... har inte orkat. Känner mig lite småfebrig och mitt lilla finger värker. Är helt lila och svullen om det. Är lite rädd att jag fått en infektion i ärret.
Igår påbörjade jag en utrensning bland alla skönhetsproduker vi hade på jobbet... detta gjorde att jag fick med mig en hel påse med saker hem, som om jag inte hade tillräckligt med produkter. Jag har inte ens orkat titta igenom de senaste påsarna... 
Vad ska jag ha alla saker till?! Jag måste göra en utrensning bland alla mina produker. Finns det någon som skulle vara intresserad av lite produker i så fall?
Love

Kommentarer
Postat av: Lina

Oh yes, klart man är intresserad! ;)

2010-02-20 @ 22:28:16
Postat av: elli

jag :D

2010-02-20 @ 22:45:52
Postat av: Sofia

De vet du redan att jag är!!!!!!!!!

2010-02-21 @ 16:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0