Tips inför mellandagsrean

God morgon mina läsare och välkomna upp till denna underbara morgon av Annandag jul! Idag börjar REAN! :) Ska åka till Kista med Mikael om ett litet tag. Hoppas verkligen att jag hittar någonting bra på rean. Tänkte dela med mig lite tips som kan vara bra att ha innan man beger sig ut i hysterin.

  • Ta reda på innan vad du behöver så du inte gör onödiga inköp som du senare kommer att ångra.
  • Kolla gärna runt på lite modesidor på internet och läs på vad det är som gäller till våren, sommaren och kanske nästa höst och vinter – och inspireras innan du går ut.
  • Väl ute i butikerna ta det lugnt. Tänk efter dina köp. Allt låter mycket billigare när det är 10% rabatt, skulle du verkligen köpa den där cerisa tyllkjolen om det inte var just för att den var på rea. Köp alltså inte bara för köpandes skull.
  • Satsa gärna på basplagg, underkläder och stumpor. Det behöver man alltid.

Sist men inte minst tänkte jag berätta hur, KappAhl, Lindex, Indiska och La Redoutes vår och sommar 2010 kommer att se ut.

 

KappAhl: Mycket färg och tribal.

 

Lindex: Romantiskt, pastellfärger, jeans och regatta/marint

 

Indiska: Romantiskt, bohemiskt och mycket färg

 

La Redoute: Tänk savann/etniskt/tribal, marint, rockigt och romantiskt

 

 

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0