Dagen

God morgon mina kära läsare!
Förlåt för den dåligt uppdateringen. Hoppas ni inte dött av väntan. :P
Jag har haft fullt upp med jobb och genrep... Får berätta mer senare.
Idag ska jag:
  • Jobba på studion. All inredning ska tillbaka till respektive ställe.
  • Luncha med Brille och Elli (om hon är frisk)
  • Gå på teater med Mikael (om han hinner komma... annars får jag gå själv)
  • Dekorera kyrkan inför Last Christmas Show som är nu på fredag kl 19.00. Det kommer blir riktigt bra. Missa det inte!
Nu ska jag fortsätta med mitt mailande och ringade.
Love

Kommentarer
Postat av: zanna ♥

fin blogg :)!

Läs gärna min blogg om skönhet, mina åsikter, ideér, mitt tänkande och en rad med olika tävlingar!

kram.

2009-12-09 @ 18:24:17
URL: http://zannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0