Vad händer?

Vad är det som händer med mig?! Jag har lust att baka, och inte bara baka vad som helst, utan baka bröd och bullar. Det har nog ALDRIG hänt tidigare! Tror det är något fel på mig... kan det vara någon form av undermedveten ålderskris? Den som vet får gärna komma med svar... Jag känner ju knappt igen mig själv. Jag vet att jag egentligen avskyr att baka och laga mat, men nu är det typ det enda jag vill.... det är som jag inte känner mig själv. Känner mig lite panikslagen. Kan det vara identitetskris? :P
Nej, nu ska jag göra scones. Om ni känner er sugna på kaffe med nybakta scones med smör och marmelad är det bara att komma förbi, jag är hemma hela dagen.
Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: farmor

Det hade varit gott! Du är vuxen nu raring och då kan det bli så där, att man kommer på att göra vettiga saker! Kram och puss på dej!

2012-03-14 @ 10:16:45
Postat av: elli

Ååååhhh... det hade varit najs, har dock skola från nu och till 21 ikväll :( PUSS

2012-03-14 @ 10:31:04
Postat av: Simon

Hur sent har bageriet öppet :)?

2012-03-14 @ 18:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0