God morgon!

Goder morgon alla underbara!
Hoppas ni har sovit gott och är laddade för helg! Själv sov jag sisådär, jag vaknade en massa gånger med täppnt näsa. Jag får verkligen inte bli sjuk nu. Annars är det fint med mig, jag jobbar och står i. Längtar efter att få en ledig dag så jag kan få sova ut. Jag vågar inte ta fram kalendern och kolla, men jag hoppas verkligen att jag är ledig nästa helg. Den här helgen blir det jobb för fulla muggar. Jag har en massa projekt som jag måste bli klar med + en plåtning på söndagmorgon. Men jag klarar inte, jag älskar verkligen det jag gör :)
Nu ska jag försöka göra mig i ordning och bege mig till studion.
Ha en underbar dag allesammans och håll modet uppe fast det regnar ute! Det går att vara glad en dag som denna, vi har alltid någonting att vara tackasamma över! :)
Looove!
Haha, bjuder på denna gamla bild på mig och två av mina småsyskon. Saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0