Vad har fröken Freiman nu gett sig in på?

Hallå alla underbara människor!
Här sitter jag på studion och funderar på livet... Jag tänkte nämligen försöka ta tag i mina skådespelartalanger nu när jag ändå håller på att söka lite extra knäck. :P Så imorse kontaktade jag ett dubbningsföretag om hur man ska gå till väga om man skulle vilja börja dubba film... Jag blev kopplad till en supertrevlig man som berättade att han ville ha ett band med min röst på helst inom en vecka. Panik.... Och han ville ha mina galnaste röster... men så galen är jag ju inte, eller?! Sen får jag tex inte läsa ur en bok utan måste komma på som ett manus till varje roll. Hjälp. Vad i hela friden ska jag göra? Vilka röster ska jag spela in? Hur ska det här gå, när jag inte ens kan spela in min egen telefonsvarare för att jag avskyr att höra på min egen röst? Jag tänkte ju bara göra det lite på skämt först, men nu måste jag verkligen ge järnet. Vad gör jag? Någon som har ett förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0