Tom

Tjoooolahopppsansa!
Här ligger jag i sängen, kallsvettig, trött och tom på mat. Jajamensan, det är som ni tror... Jag är magsjuk. Och vet ni?! Jag kommit på en nackdel, en väldigt stor en, med att bo helt själv. Är ni beredda? Nackdelen är: att man inte har någon som kan ta hand om en när man ligger här som mig, helt utslagen av nattens springande. Just nu skulle jag mer än gärna vilja flytta hem igen eller  skaffa inneboende. Bara för att ha någon som kan klappa en på axeln och som säger "bra jobbat", när man står med huvudet över toaletten. Någon som fixar med te, berättar en historia... någon som bara finns där till hands. Men, inte för att vara pessimistisk utan mer realistisk... så kommer ingen komma och ta hand om mig, jag får helt enkelt klara mig själv nu. För det finns nog inte någon som vill åka hem till mig just nu med risk att själv bli magsjuk. Att vara magsjuk är nog det värsta som finns. :P
Ha en underbar dag allesammans! :)
Loooooooveee

Kommentarer
Postat av: Sara

Åååh, min lilla älskling! Klappar dig på pannan och kinden i tankarna.

Älskar dig!

Krya på dig hjärtat mitt! <3

2011-10-19 @ 19:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0