Pressvecka

Hallå!
Sitter här i min otroligt sköna säng och pustar ut. Har varit runt på pressvisningar hela dagen. Jag var på första visningen redan kl 8 imorse...  och sammanlagt har jag varit på 9 st. Och nu är jag helt färdig. Det var varit så mycket intryck att hjärnan står för ögonblicket still. Och mina arma ben... och fötter! Jag har så ont att det bränner och sticker enda upp till rumpan. Men, men. Jag ska inte klaga. Jag har för det första världens roligaste jobb, och för det andra, har jag fått sett våren och sommaren. Lycka! Det finns hopp, tro det eller ej... och det ser väldigt färgglatt ut! :)
Här har ni lite bilder från dagen.... nu ska jag ta och vila en stund. Förhoppningsvis orkar jag ta mig till Indiskas butiksinvigning kl 16 i Gallerian.
Looove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0