Höst

God morgon folks!!
Nu sitter jag här på studion och ska försöka bli klar med både dagens och morgondagens jobb innan kl 12. Wish me good luck! :P Sen bär det av till Tullinge gymnasium för att se när min söta Victoria springer ut. :)








studion är full med höstens kläder och själv går jag så här.... måste medge att det känns lite konstigt. Längtar redan till att få dra på mig höstkläder. :)


Linne - Cubus, Shorts - HM, klocka - Calvin Klein, Ring - Yvone Christa, Armband - Humanity


Kommentarer
Postat av: Tomelina

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-09-13 @ 06:16:16
URL: http://tomelina.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0