Fredag

Hallå i stugan! Hoppas allt är bra med er!
Ursäkta den dålig uppdareringen men jag har en hel del att göra, så tiden räcker inte till för att blogga. Sorry, sorry. Igår lämnade vi in uppsatsen i Modevetenskapen så nu är det bara en uppgift kvar innan det blir sommarlov för min del. :) En hemtenta på 3-5 sidor känns inte så jättemycket nu när man precis lämnat in en uppsats på 15.
Just nu är jag på studion och skriver texterna till dagens plåtningar. Har precis gjort klart en stor plåtning och kommit halvvägs på nästa stora plåtning. 2 kändisplåtningar på en och samma dag. Heja. Men snart flyr jag fältet. :P Det är dags för jobb nr 2 (jobbet i butiken) :) Ha en underbar dag allesammans, och ha en trevlig helg!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0