Härlig fredag

God morgon alla underbara människor!
Ursäkta den dåliga uppdateringen här på bloggen igår, men jag glömde helt bort det och sen räckte tiden inte riktigt till. Hade ni en bra fredag? Själv var min fredag lugn och skön. Jag hade tänkt jobba och plugga men kände att jag behövde en riktigt slapp dag. Det blev sovmorgon, amerikanska pannkakor med hallon till frukost, var hemma hos min fina vän Elin och åt lunch och sen kom underbara Hannah förbi och fikade tillsammans med oss. Därefter blev det ungdomsmöte och sen kvällsmat på Café Fåtöljen med några vänner. Som sagt jag hade en riktigt bra fredag som innehöll mycket, mycket skratt.
Idag lär det bli en minst lika härlig dag med; en mysig morgon med familjen (Äntligen har de kommit hem från en vecka i Sälen), fäktning, mys med Hannah innan hon åker till England och middag med några gamla klasskompisar från grundskolan. Jag älskar mitt liv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0