Året som var...

Jag kan inte riktigt förstå att vi har gått in i ett nytt år. Allting har gått så fort...! Här är några få händelser som hände år 2010! :)
Jag opererade lillfingret


Jag fyllde 19 år!

Jag hamnade på KDU:s familjekampanj

Jag designade välgörenhets-smycken som mitt slutprojekt på Designgymnasiet

Jag blonderade mig för första gången i mitt liv och tog studenten

Köpte mig en rosa dator

Blev egenföretagare

Var med och assisterade på en massa plåtningar

Jag började blogga för Starstudio Showroom

Tog bort mitt födelsemärke med laser...

Åkte till Nyköping med Mikael, Gustaf och Mattias

Var på Öland med Mikael

Började plugga modevetenskap och kläder, kropp och identitet på Stockholms univeristet

Blev ännu blondare


Gick på en del bröllop



Följde med Mikael på en massa spelningar

Gick på en massa modevisningar

Fick världens underbaraste assistent :)


Jag var kostym- och dekoransvarig till kyrkans talangtävling och julkonsert



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0