2011-01-04

God morgon!
Här sitter jag på biblioteket och ska försöka bli klar med en filmanalys och hemtenta idag. Jag är så sjukt trött idag. Ögon går redan i kors. Fungera på att hyra ett grupprum och lägga mig på golvet och sova ett tag till. Synd att jag inte har med mig min täckjacka eftersom den hade fungerat perfekt som madrass och täcke.
Nej, nu ska jag ta idag i min dag och sätta igång med skrivandet. Har inte lust att vara här hela dagen. Men först, KAFFE! :)
Ha en underbar dag!
Love

Kommentarer
Postat av: Elina

Elin jag saknar dig! :(

2011-01-04 @ 11:29:50
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja, jag åker till linköping imorgon och är där till söndag så nästa vecka funkar jättebra! Har inte riktigt fått mina jobbtider än men förmodligen slutar jag som tidigast 16, så du vet :) Kraam

2011-01-04 @ 16:20:13
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0