Hemtenta på måndag

Idag har det inte blivit så mycket bloggande förutom gästinlägget från Stefanie. Jag har inte någon intressant att skriva om idag nämligen. Har suttit på biblioteket hela dagen och ändå inte fått mycket gjort på hemtentan som ska in på måndag.... Börjar känna mig lite stressad, men det kommer nog ordna sig. Ingen idé att stressa upp sig upp onödan, det är några dagar kvar tills det är måndag. Nej, nu ska jag i alla fall försöka läsa ut "Skor" innan jag lägger mig.
Love 

En liten del av litteraturen till hemtentan.

Kommentarer
Postat av: Frejman

Skor, det behöver vi ju alla ha (i varje fall på dessa kalla breddgrager).

Har du något bra citat från författaren av "Skor" och vad vill denne säga med sin bok?



Lycka till med pluggandet.

/ C

2011-02-25 @ 08:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0