Fel låt gick vidare

Goder morgon!
Här sitter jag på jobbet och äter yoghurt. Har varit här och förbrett dagens arbete och snart ska jag bege mig till en annan studio.... Spännande :)
Såg ni på meldoifestvalen igår? Jag kollade fram tills första utröstning och sen bytte jag kanal och tittade på "mitt stora grekiska bröllop" istället. Julia kom 6:a. Det måste blivit fel någonstans eftersom alla dåliga låtar gick seriöst vidare. Ajaa, Julia gjorde in stålande insats igårkväll. Synd att hon inte gick vidare.
Nu ska jag kila. Ha en underbar söndag allesammans!


Kommentarer
Postat av: Carol atallah

Asså måste bara säga att Julia är SÄMST!

sjukt glad att hon förlorade hon e sämst!

2011-03-01 @ 23:50:49
Postat av: Anonym

Hon var otroligt duktig.



Problemet är bara det att det händer toklite. Det finns noll TV-show i hennes bidrag. Och då får man inga röster.



Hon står helt still och gungar bara handen. Det händer inget i ljuset. Det händer inget i kulisserna. Det händer inget bakom henne alls. Bakgrunddansarna kommer fram lagomt till sången är slut. Låten är för lugn för ett sånt framträdande. Så jag är inte förvånad över placeringen.



Klänningen är skitsnygg men för "enkel" för ett framträdande där man står still och sjunger..

2011-03-04 @ 00:59:28
Postat av: Anonym

Bra låt och skitbra röst, absolut!

Men det räcker inte för svensken.

2011-03-04 @ 00:59:57
Postat av: Carol Atallah

Whaaaat???

Vem i hela friden har skrivit den där kommentaren med mitt namn??!!

Inte jag iaf.! Lol, helt crazy... :S

2011-05-14 @ 01:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0