Min skatt

Godmorgon allesammans!
Vad ska ni göra idag? Själv har jag en fullspäckad dag framför mig. Vaknade egentligen lite försent... men, men. för om ett litet tag ska jag iväg på ett barnkalas (Zacharias) på Söder, en 25-årsfest i Kungsängen och en julmys-fest ute i Vallentuna inbokat, och egentligen måste jag vara hemma för att skriva på min hemtenta. Knivigt... Om jag beger mig ut på alla fester kommer jag inte komma hem förrän sent. Hur ska jag göra?!
Looove
ÅÅÅh min älskade syster och systerson!! Moster älskar dig så mycket att hjärtat nästan spricker!! Min lilla skatt! Grattis på 6-årsdagen! <3<3




Kommentarer
Postat av: Sara

Världens finaste kille har världens finaste moster! :)

Älskar dig!

2011-12-10 @ 22:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0