01:31

Hallååå i stugan!
Här sitter jag i min säng och kollar genom mailen och försöker planera morgondagen... Har en lång dag framför mig imorgon. Ska ut på stan för att hitta lite kläder till en fotografering som jag ska styla i övermorgon (på söndag) och sen blir det jobb i jeansbutiken mellan 12-18. Sen, om jag har ork kvar, tänkte jag försöka sätta upp lite hyllor. Jag har tröttnat på att ha alla mina böcker i flyttlådor. Ooj... klockan är snart halv två. Inte bra. Jag som tänkte försöka lägga mig hyftat tidigt... Aja...
God natt allesammans! Sov så gott och ha en fantastisk helg!
Här är lite bilder från torsdags kväll.... Det var musikkväll på Café Söder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0