Gulliga storebror

Jag har insett att jag kommer att sakna min familj när jag har flyttat hemifrån. Min familj är väldigt underbar. :) Vi kan ta min morgon som exempel: För bara en liten stund sen knackade min storebror Oskar på min dörr och sa att han hade hört mitt alarm ringa och märkt att jag inte hade gått upp, så han hade gjort en latte till mig. Hur gulligt är inte det på en skala mellan 1-10? 10! :) Så nu ligger jag i min säng med en otroligt god latte bredvid mig, och känner hur jag sakta börjar vakna till. Tusen tack min älskade bror! <3





Kommentarer
Postat av: Zandrah

Ska du flytta hemifrån min vän? :)

Puss

2011-04-04 @ 08:59:14
Postat av: farmor

Trots din behandling av honom förra veckan! Det ger honom absolut 10 poäng. Kram ha en bra dag Älskar dej!

2011-04-04 @ 13:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0