Vad hände med den vackra hösten?!

Vad är det för väder vi har?! Nollgradigt och snö…! Det är tok för tidigt för att det ska snöa! Jag som trivdes så bra med höstvädret med  alla färgglada löv, solen som sken… Aja, det var bra så länge det varade.

God morgon förresten! Här sitter jag på universitetet och ska sätta igång med pluggandet. Idag skulle jag mer än gärna vilja stannat hemma för att få sova ut, eftersom jag har sovit så dåligt hela den här veckan och har haft feberfrossa, men jag hade lovat pappa att följa med på en företagsfrukost imorse och sen har även en föreläsning om jeans idag som jag inte vill missa… så det var bara att pallra sig upp. Nej, nu måste jag sätta igång med läsandet.

Ha en underbar dag!

Love




Kommentarer
Postat av: Frejman

Du glömde din varma tröj/halsduk (vad nu klädesplagget heter) hos oss i onsdags. Lade den på din säng när vi var uppe och hämtade Viktor och Samuel i morse.



Kram kram på dig

/ C

2010-10-22 @ 10:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0