TGIF

Hejsan Stefanie här, Elins assistent. Hon har blivit så flink på sitt jobb att hon även kräver assistent nu.
Ja, vad har hon satt mig i för jobb idag då kanske man kan fråga sig?
Jag kan ju säga att Elin är den elakaste bossen jag någonsin har haft i hela mitt liv! Hon har skickat mig på kafferundor och även tvingat mig att putsa hennes skor. Jag säger upp mig!
Nej men helt seriöst så har jag nog inte haft det roligare på en praktikplats Elin har varit världens gulligaste mot mig och jag har superrroligt. Jag har sorterat smycken i goodiebagsen och fått smaka på supergoda muffins.
Nej kan inte blogga mee nu Elin ropar att jag måste hämta mera kaffe, buhu...
Hej hej!
Bara för att jag måste blogga för Elin så länkar jag mig själv =)
wwww.stedad.blogg.se
Detta är vad jag blev tvungen att springa runt med idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0